Gorska kolesa

MONDRAKER KOLO FOXY ALU M

Izberi barvo
Izberi velikost
LMSXL
Cena (z DDV): € 2.999,00
Ni na zalogi
Primerjava (0)
Dodaj v primerjavo
  • Št. prestav

    11
  • Velikost

    M
  • Velikost koles

    27,5''
  • Prestave

    1x11
  • Okvir kolesa

    Aluminij
  • Vilica

    Rock Shox Reba
  • Oprema

    Sram NX
  • Velikost okvirja

    M
  • Letnik

    MY2018
  • Proizvajalec

    Mondraker
  • Barva

    Mat črna

1 / 3

  • Okvir: Foxy 27´5 6061 Alloy Stealth Evo, hydroforming Zero Suspension System, 150mm hoda, Forward Geometry
  • Zadnji amortizer: RockShox Deluxe RL, 205x65mm, DebonAir
  • Vilica: Rockshox Recon RL 27´5, 150mm, Solo Air, tapered, 15x110mm Boost osovina
  • Nosilec krmila: Onoff Stoic FG 30mm, 6061, 31.8mm
  • Ročaj krmila: Onoff Diamond, 1lock-on, 130mm
  • Sedež: Mondraker Foxy design
  • Zavore: Shimano MT501, RT56 180mm IS, 6-vijakov 
  • Obroči: MDK-EP1 27´5 TLR ASY, 27mm, tubeless ready, 32 naper
  • Pesti obročnikov: spredaj: MDK GW 15x110mm, IS 6 vijakov. zadaj: MDK GW 12x148mm, IS 6 vijakov
  • Plašči: Maxxis Ardent 27´5x2.40, SingleC, 60 TPI, žičnate
  • Gonilka: SRAM NX, 11s, verižnik 30T, steel, X-SYNC
  • Gonilni ležaj: Sram Power Spline, 73mm
  • Veriga: Sram PC-1110, 11s
  • Zadnji menjalnik: Sram NX, Type 3, 1x11s
  • Zadnji verižnik: Sunrace CSMS7, 11-42T, 11s
  • Velikosti okvirja: S: 380mm / M: 420mm / L: 470mm / XL: 510mm
  • Krmilni ležaj: Onoff Saturn tapered for 1-1/8” to 1-1/2” 
  • Krmilo: Mondraker double butted 6061 alloy, rise: 25mm, width: 780mm
  • Sedežna opora: Onoff Pija dropper internal, 31.6mm
  • Pedala: / 
  • Prednji menjalnik: /
  • Prestavne ročice: Sram Trigger NX, 11s, X-Actuation
  • Teža: 14,50kg
     

Ideja ki deluje
Mondraker je predstavil nov koncept geometrije, ki ponuja v primerjavi s tradicionalno geometrijo prednosti v vseh kategorijah, najbolj opazne prednosti pa so povečanje nadzora, vodljivosti in samozavesti.
Geometrija Forward Geometry (na kratko FG) se evolucijsko razvija v smeri boljšega kompromisa za vse uporabnike, razvoj pa je seveda vzporeden z razvojem koles za vsegorsko in enduro kolesarjenje s 27,5-palčnimi plašči ter koles za trail in maratone z 29-palčnimi plašči. Osnovni koncept geometrije FG ostaja nespremenjen; geometrija je zasnovana z daljšo zgornjo cevjo in temu primerno krajšo oporo krmila. Zgornja cev je daljša za enako razdaljo, kot je skrajšana opora, zato ostanejo vse kontaktne točke med kolesarjem in kolesom v enakem položaju kot pri tradicionalni geometriji (razlika je le v položaju osi prednjega obročnika, ki je pomaknjena bolj naprej). Geometrija FG je na ostalih delih kolesa enaka tradicionalni.

Sistem vzmetenja Zero - prednost sistema je učinkovitost

Mondrakerjev ekskluziven in patentiran sistem vzmetenja se imenuje Zero. Različico tega sistema najdete na vseh polnovzmetenih kolesih tega proizvajalca, od tekmovalnega spustaškega modela Summum do požiralca kilometrov Factor; pri vsakem izmed koles pa sta učinkovitost poganjanja in splošna učinkovitost povsem optimizirani glede na razred kolesa.

Delovanje
Sistem Zero sodi v kategorijo tipov vzmetenja z navideznim vrtiščem. V primerjavi z drugimi sistemi se sistem Zero razlikuje po načinu vpetja zadnjega amortizerja, saj je ta vpet "plavajoče" med nihajna vzvoda zadnje nihajke in se tudi stiska na obeh koncih. Sam pritisk se razlikuje glede na model in optimizacijo vzmetenja, v povprečju pa spodnji vzvod amortizer stisne za približno 35 % skupnega hoda, zgornji vzvod pa za približno 65 %. Sistem je edinstven zaradi položaja amortizerja in njegovega stiskanja z obeh strani.

Ko Zero pomeni vse
- Nič izgube moči. Sistem preprečuje nezaželeno gibanje, hkrati pa zagotavlja največjo učinkovitost poganjanja brez dodatnega stiskanja in raztezanja zadnjega vzmetenja.
- Nič "cukanja" pedal. Raztegovanje verige med delovanjem vzmetenja je zanemarljivo, zato ni nikakršnega delovanja v nasprotni smeri poganjanja, ki bi lahko zmanjšalo učinkovitost poganjanja ali vplivalo na kadenco.
- Nič vplivanja zavor. Sile zadnje zavore ne vplivajo na sistem vzmetenja. Zadnji amortizer bo povsem običajno pobiral udarce tudi v času zaviranja.
- Nič poskakovanja. Glava karakteristika sistema je odlična zmogljivost absorbiranja, ob tem ima kolo visoko učinkovitost poganjanja. Optimizirana tirnica poti zadnji osi in linearni značaj zadnjega amortizerja zagotavljata zelo učinkovito pobiranje udarcev.

Od ideje do oblike
Najboljša kolesa Mondraker so izdelana s tehnologijo Stealth, ki označuje izredno napredno industrijsko oblikovano in optimizirano strukturo okvirja. Stealth obsega vse postopke izdelave okvirja, od inspiracije do izdelave industrijske oblike in specifičnega razvoja vsake izmed cevi okvirja ter naprej do izračunanja najbolj natančnih podrobnosti, zaradi katerih je vsak del optimiziran za svojo specifično funkcijo.

Togost kje je potrebna
Inovativno oblikovani okvirji Stealth so prepoznavni po ploskih površinah in ostrih robovih, ki so pravo nasprotje tradicionalnim zavitim in okroglim cevem. Vsak cev in del okvirja je natančno oblikovan glede na specifično funkcijo, ob tem pa imajo inženirji v mislih tudi najnižjo možno težo. Po zaslugi optimizacije postopka izdelave, izbiri najboljših materialov, uporabi tehnologije za tanjšanje sten cevi ter uporabi različnih aluminijev so Mondrakerjevi ultra lahki okvirji ekstremno odporni, ob tem pa izredno togi, še posebej na najbolj obremenjenih delih okvirja.

STEALTH - Novo poglavje v togosti
Tehnologija Stealth se je evolucijsko razvila v različico 2.0, koncept pa ima sedaj izboljšane funkcije in končno obdelavo. Industrijsko oblikovanje koles je sedaj bolj dinamično, z bolj tekočimi linijami cevmi, od koder izvira bolj atraktiven videz koles. Značilne ravne in pravokotne oblike originalnih okvirjev Stealth so sedaj kombinirane z 90-stopinjskimi spiralnimi zavoji cevi, kar poveča torzijsko togost celotnega okvirja.
Pridobljeno znanje pri izdelavi okvirjev Stealth so nadgradili z novimi tehnologijami in postopek izdelave okvirjev je sedaj bolj napreden, okvirji pa so lažji ob enaki moči. Okvirji Stealth 2.0 so izdelani iz ekskluzivne zlitine aluminija serije 6000, ki dopušča zmanjšanje debeline sten z notranje strani in s tem izdelavo okvirjev, ki so pravi rekorderji z vidika nizke teže.

Tehnologija za najbolj zahtevnega uporabnika
Tehnologijo Stealth so razvili za najbolj zahtevne uporabnike, ki v vsaki stvari iščejo visoko učinkovitost. Tehnologija Stealth se uporablja za izdelavo okvirjev Duel, Vantage, Foxy, Dune in Summum, različica Stealth 2.0 pa za okvirje Chrono, Tracker in Factor.

Združljivost z enim verižnikom
Nov nosilec prednjega menjalnika tipa Direct Mount (združljiv s Shimano in SRAM) je snemljiv in tako je namestitev gonilk z enim verižnikom povsem enostavna. Tako lahko brez težav namestite sistem 1x11 ali pa kateri drugi "1x" sistem v kombinaciji s ščitnikom in vodilom verige. Na nosilec lahko namestite tudi poseben blatnik, ki pred blatom zaščiti bat zadnjega amortizerja.

PODOBNI IZDELKI