Sprememba naročila

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila pokličite našo pomoč na telefonsko številko 01 365 81 10. 

Sprememba artiklov iz naročila

Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave. Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primerih, ko je bil izbran način plačila s kartico preko spleta ali po predračunu (in v nobenem od teh primerov še ni bilo plačano). V tem primeru lahko zahtevate spremembo načina plačila na gotovino. V ostalih primerih pa je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave pri oddanem naročilu žal ne morete spreminjati. To pomeni, da je potrebo naročilo preklicati in oddati novo.

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza le to navedite kot opombo ob oddaji naročila v za opombe predvideno okno.